BiznesMarketingModaR & D

Meta rozwija okulary inteligentne z Pradą

Meta, firma należąca do Facebooka, pracuje nad nową linią inteligentnych okularów we współpracy z renomowaną włoską marką mody Prada. Donosi o tym CNBC, powołując się na swoje źródła. Termin publicznej prezentacji okularów nie jest jeszcze znany.

Współpraca z Pradą to kolejny krok Meta w kierunku zdywersyfikowania partnerstw w branży inteligentnych okularów. Dotychczas Meta ściśle współpracowała z gigantem okularowym EssilorLuxottica, który jest właścicielem wielu popularnych marek w swoim segmencie. Co prawda Prada nie jest własnością EssilorLuxottica, to jednak od dekad korzysta z pomocy tej firmy w produkcji. Niedawno oba podmioty przedłużyły swoją współpracę o kolejne dziesięć lat.

Meta odniosła już sukces na rynku okularów inteligentnych dzięki modelowi Ray Ban Meta, który sprzedał się w milionach egzemplarzy. Wcześniej w tym roku firma zapowiedziała również współpracę z innym partnerem z portfolio EssilorLuxottica, marką Oakley. Jak donosi Bloomberg, okulary Oakley z technologią AI mogą pojawić się na rynku już w najbliższej przyszłości, a ich cena ma wynosić około 360 dolarów.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *